Pages

Wednesday 10 August 2011

ARTIS PON JOIN UPTREND


Dari dulu sampailah sekarang, dah bermacam-macam syarikat MLM yang dah ditubuhkan. Macam-macam nama dah keluar. Ada yang ok dan da yang tak ok. Mat Kepoh pernah jugak join MLM dulu masa muda-muda. Tapi saja nak test market je. Muahaha! Sekarang ni artis pun join MLM jugak ek. Diorang ni dah tak cukup duit sangat ke? Rasanya dah cukup dah dengan rezeki diorang yang ada tu.
Kalau tak silap Mat Kepoh, gambar dekat atas tu gambar daripada sesi preview untuk MLM Uptrend.
*********************************************************
Gambar dan artikel dipetik dari rakan Blog dengan gelaran Mat Kepoh, mungkin betul atau mungkin juga tidak..tapi bila sudah tertulis rezeki mereka, sudah tentulah milik mereka juga walau dengan cara apa kita menghalang nya.
Mungkin dalam dunia MLM ni, saya masih baru tapi dalam mencari rezeki halal dan efisyen, saya sangguo habiskan masa melobi sapa2 shj. utk masuk skim ini dgn saya, jika lah dibuktikan sistem Bahagia World ini Penipu Tolong buktikan pada saya.
Dan sehingga hari ini saya tidak boleh buktikan skim ini menipu pelanggan atau orang ramai.Jadi saya mencuba untuk hasil rezeki halal, dan insya'allah beberapa hari lagi hasil nya akan berbuah utk saya menyambut Aidilfitri dgn meriah dari tahun2 sebelumnya.Insya'allah jika kita yakin rezeki itu dari ALLAH dan manusia hanya perantaraan dari NYA.

Sila click [Jana Pendapatan Sampingan/Tetap] untuk sama-sama membantu..

0 comments:

Post a Comment